✨ Free Delivery Over 450 lei ✨

LIVRARE

Sub rezerva dispoziţiilor din Articolul 7 (vezi Terms & Conditions) privind disponibilitatea produselor, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare , vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul (produsele) enumerat(e) în Confirmarea de expediere până la data specificată în Confirmarea de expediere menţionată sau, dacă data de livrare estimată nu este specificată, în termenul estimat indicat la selectarea metodei de livrare şi, în orice caz, în termen de cel mult 14 de zile calendaristice de la data Confirmării comenzii. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi personalizarea produselor, apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare. Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de sâmbătă şi duminică.

În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită. În cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă adresăm rugămintea de a ne contacta utilizand urmatoarele date: numărul de telefon 0756045299 şi adresa de e-mail: he***@***se.ro.

IMPOSIBILITATEA DE LIVRARE

Dacă nu putem să livrăm produsele din motive neimputabile nouă, după două încercări, vom încerca să găsim un loc sigur unde să lăsăm coletul. Dacă nu putem să găsim un loc sigur, comanda dumneavoastră va fi returnată la depozitul nostru.Vă vom informa în scris despre locul unde se află depozitat coletul şi modalitatea, respectiv termenul în care îl puteţi ridica. Dacă nu vă veţi prezenta la locul de livrare la ora convenită, vă rugăm să ne contactaţi pentru a stabili o altă dată de livrare.
După 30 de zile calendaristice din momentul în care comanda dumneavoastră este pregătită de livrare, fără să fi fost însă livrată din motive neimputabile nouă, vom considera că doriţi să anulaţi Contractul, iar acesta va fi tratat ca reziliat. Ca urmare a rezilierii Contractului, vă vom rambursa toate plăţile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepţia oricărui cost adiţional rezultat din selectarea unei metode de livrare, alta decât cea mai ieftină metodă obişnuită de livrare oferită de noi), fără nicio întârziere nejustificată şi, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data de la care considerăm prezentul Contract reziliat. Vă rugăm să reţineţi că depozitarea, transportul şi reluarea livrării care derivă din rezilierea Contractului pot presupune un cost adiţional şi vom avea dreptul de a vă transfera acest cost dumneavoastră.

TRANSFERUL RISCULUI ŞI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR

Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vă vor reveni dumneavoastră din momentul livrării, atunci când dumneavoastră intraţi sau când o parte terţă desemnată de către dumneavoastră, alta decât curierul, intră în posesia fizică a produselor. Dreptul de proprietate asupra produselor vi se va transfera dumneavoastră numai după ce primim plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, sau la livrare (aşa cum este definită în Articolul 9 de mai sus), dacă aceasta are loc la o dată ulterioară. Dreptul legal de proprietate asupra produselor ne va reveni imediat nouă dacă vă rambursăm orice astfel de plată.

POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR

1) Dreptul legal de retragere
Dreptul de retragere

În cazul în care încheiaţi acest Contract în calitate de consumator, aveţi dreptul de a vă retrage din Contract, în termen de 14 zile calendaristice, fără a furniza vreun motiv. Perioada de retragere va expira dupa 14 zile calendaristice începand de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor. În cazul în care comandați printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs. Pentru a vă exercita dreptul de retragere din Contract, puteţi înştiinţa TWASE la adresa: București, Strada Năsăud, nr. 70, etaj 2, apartament 11, sector 5, România, la numărul de telefon 0756045299, prin trimiterea unui e-mail la: he***@***se.ro sau scriindu-ne prin intermediul formularului de contact, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest Contract, utilizând o declaraţie neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail). Pentru a nu depăşi termenul limită pentru retragere, este suficient să ne trimiteţi mesajul dumneavoastră privind exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

Efectele retragerii

Dacă vă retrageţi din acest Contract, vă vom rambursa toate plăţile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare la locul de livrare de origine (cu excepţia costurilor adiţionale rezultate din selectarea unei metode de livrare, alta decât livrarea standard oferită de noi), fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract. Vă vom rambursa sumele utilizând aceeaşi metodă de plată pe care aţi utilizat-o dumneavoastră pentru tranzacţia iniţială. În orice caz, nu veţi suporta niciun comision ca rezultat al acestei rambursări. Fără a aduce atingere celor de mai sus, putem amâna rambursarea până când vom primi înapoi produsele sau până când veţi furniza dovezi că aţi trimis înapoi produsele, în funcţie de care dintre aceste situaţii intervine întâi. Veţi trimite înapoi sau livra produsele sau le veţi preda curierului trimis de către noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-aţi comunicat retragerea din prezentul Contract. Termenul este respectat dacă trimiteţi înapoi produsele înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. Dacă nu trimiteţi produsele înapoi prin intermediul unui curier trimis de către noi, veţi suporta costurile directe cu returnarea produselor. Dumneavoastră răspundeţi doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru stabilirea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

2) Dreptul contractual de retragere Pe lângă dreptul de retragere recunoscut în mod legal al consumatorilor şi utilizatorilor, menţionat în Articolul 14.1 de mai sus, vă acordăm un termen de 30 de zile calendaristice de la data Confirmării de expediere pentru returnarea produselor (cu excepţia celor menţionate în Articolul 14.3 de mai jos, în cazul cărora dreptul de anulare este exclus).
În cazul în care trimiteţi înapoi produsele în termenul contractual prevăzut de dreptul de retragere, dar după ce perioada legală a expirat (a se vedea articolul 14.1 de mai sus), vi se va rambursa numai suma plătită pentru produsele în cauză. Vă puteţi exercita dreptul de retragere în conformitate cu prevederea din Articolul 1) de mai sus; cu toate acestea, dacă ne informaţi cu privire la intenţia dumneavoastră de a vă retrage din Contract după expirarea termenului legal pentru retragere, ne veţi preda produsele, în orice caz, în cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmării de expediere.

3) Dispoziţii comune

Nu puteţi anula un Contract al cărui obiect este livrarea oricăruia dintre următoarele produse:
Produse personalizate · Produse fără ambalajul lor original · Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de dumneavoastră după livrare.
Dreptul dumneavoastră de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care le-aţi primit. Vă rugăm să returnaţi orice produs folosind sau incluzând ambalajul său original. Trebuie să ne trimiteţi şi toate cutiile, etichetele, instrucţiunile/documentele (dacă există) şi ambalajele originale împreună cu produsul returnat. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilare, dacă nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. În consecinţă, ar trebui să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră.

4) Returnări de produse defecte În cazul în care consideraţi că produsul nu este conform cu Contractul în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi imediat prin intermediul formularului nostru web disponibil pe Site, şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă. Alternativ, ne puteţi contacta telefonic la numărul 0756045299, ca să vă oferim instrucţiuni.